14 Mayıs, 2012

Güzel yurdum.. Seni daha çok keşfetmek istiyoruz..

Son zamanlarda gördüğüm en doğal güzellikler.. Sabahın erken saatlerinde düştük yollara. Uzun mesafe ve virajlarıyla yol Armina’nın midesini bulandırdı. Bu durum bana ders oldu bir daha tedbirli olmam gerektiğini anladım. Her şeye rağmen ilk kez gittiğim bu şehri çok beğendim. Güzel yurdumu keşfetmeyi çok istiyorum. Sırt çantamı alıp düşmek istiyorum yollara...
                                                   
                               ❤️Mahmur bakışlar❤️


                               Mola demek park demek..


Ölü deniz ....






Yamaç paraşütü yapan birinin inişini yakından görmek çok güzeldi yerinde olmak isterdim:) İndikten sonraki hali
sanki bisikletten inmiş gibi çok rahattı kucakladı malzemelerini usulca uzaklaştı!. Cesaret ve deneyim olunca:) Ne özgürlüktü yaşadığı! Az önce gökyüzünde kuşlar gibiydi şimdi ise yerde usulca yürüyor:) İlginç bir spor dalı.. Denemeli..





























                                Mahmur bakışlar..2:)




                                                           
                                        Salyongoz  keşfi..






















Saklıkent..










 ❤️❤️ ❤️ 

🙏🏻•••