15 Ekim, 2011

Güzel saatler..Güzel Sanatlar..

Armina 3 yaşında ve bundan sonra biraz da etkinliklerine farklı ortamlarda devam etsin istedim. Bu anlamda kreş, oyun grupları tarzında bir yer olsun istemedim. Sanat etkinlikleri olsun istiyordum ancak aradığım yerler 4 yaş öncesi kabul etmiyordu. Daha sonra Art Vital Güzel Sanatlar Atölyesini buldum (Internetten) nihayet 3 yaşını kabul ediyorlarmış çok sevindim. Bornova da oturuyoruz , atölye ise Narlıdere’de! biraz uzak ama olsun bana da kızımı da iyi geliyor. Gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyorum. Sıcacık bir ortam. Önce 1 saat resim dersi sonra 45 dk  müzik dersi alıyorlar. Armina orada bulunmaktan son derece mutlu. Hem eğleniyor hem de "cidden" öğreniyor...
                                                                              
                                       Düş saati:)




Müzik dersi