16 Ağustos, 2011

Anne , Baba eliyle hazırlanmış Tangram oyunu.

Görsel Algılamaya yönelik alıştırmalar.
Öyle güzel duygular yaşıyorum ki kızım adına bir şeyler yaptığımda... Genelde bu tür materyalleri kendimiz hazırlıyoruz. Eşim, atölye kısmını bitirdikten sonra gerisini çizim ve yapıştırma kısmını ben tamamlıyorum. Ekip ruhu:) Kızım uyuduktan sonra benim arka plan çalışmalarım başlıyor. Etkinlikler için önce internetten  uzun bir araştırma , not almalar ve sonrasında ise gece mesaisine başlıyorum ki güne hazır olsun  bir bakıma vardiyalı çalışıyorum :) ama bir kurumda  değil de evimde kendi işimde. İşimi gerçekten çok seviyorum sevgiyle, sabırla yararlı bir şeyler yapmaya gayret gösteriyorum. Bu oyun konsantrasyonu arttırma adına güzel bir örnek.
                                        Tangram