11 Haziran, 2011

Etkinliklerimiz...

Blog oluşturmadan öncede kızımla nitelikli zaman geçiriyorduk fakat son zamanlarda bazen  sıkılıyordum. Sanırım yenilik  istiyordum zaman zaman düzenimi bozmaya başlamıştım. Tatlı bir heyecan ve motivasyon unsuru gerekli diyordum derken blog oluştursam nasıl olur acaba diye başladım iyiki de  olmuş çünkü gerçekten sorumluluğu ve düzenli olma duygusunu arttıran birşey. Benim için blog oluşturmak itici bir güç ve motivasyon olarak bana geri döndü. Şimdi heyecanlı, istekli ve daha üretken olduğumu hissediyorum. Hem kızıma hem de diğer çocuklarımıza iyi geliyor.  Özüme döndüm iyiki varsın Bloğum...

Bugün Armina'yla çeşitli  etkinlikler yaptık. Öncelikle manyetik ve manyetik olmayan nesneleri ayırdık.












Bir diğer etkinliğimiz de Mevsimler 
Bu yapbozu çok seviyorum çünkü bir tek şeyle bir çok kavramı öğretebiliyorsunuz.

Yapboz bu resimde doğru şekilde sıralanmış.
Daha sonra karışık şekilde sundum ve mevsimine göre giydiklerimizi sıralamasını istedim. Bu arada yazmadan geçemedim .Güneşlerden birini yanlış yerleştirmişim  onu hemen fark etti ve düzelttirdi. İşte bu gibi durumlar beni müthiş motive ediyor...








Şimdi de karışık ikili grup halinde sundum ve yapbozu tamamlamasını istedim. İkili diyorum çünkü parçalar birbirine çok yakın dolayısıyla  yapabileceğini sunmak gerekiyor...








Son olarakta Hava durumunu gösteren bir  gösterge hazırladım. Sanırım mevsimleri iyice pekiştirdik...